Autoreklama

Koniec autoreklamy



Metkowanie odzieży to nie tylko wszywanie swojego logo i oznaczanie autora oraz producenta projektu. Musisz odpowiednio zadbać o zgodne z prawem oznaczanie składu surowcowego swoich produktów. Czy projektanci ubioru mają takie same obowiązki jak producenci odzieży? Czy obowiązek dotyczy każdej części ubioru? Jak szczegółowo trzeba określić skład materiału? Czy metka musi być wszyta na stałe?
 
Przygotowaliśmy dla Was e-booka na temat oznaczania składu surowcowego oraz, co powinno znaleźć się na metkach odzieżowych.

Pobierz bezpłatnie e-booka pod adresem: http://instytutprawamody.pl/oznaczanie-skladu-surowcowego/

Autoreklama

Koniec autoreklamy



Arkadiusz Szczudło

Arkadiusz Szczudło

Jestem prawnikiem w kancelarii Snażyk Korol Mordaka sp.k. Pomagam przedsiębiorcom i freelancerom z branży kreatywnej, a w szczególności mody i newtech. Prowadzę wiele projektów edukacyjnych dla branży kreatywnej. Bezpłatnie dzielę się wiedzą na tym blogu i kilku innych (...) Możesz do mnie pisać na a.szczudlo@skmlegal.pl.

More Posts - Website - Twitter - Facebook - LinkedIn - YouTube - Instagram

Pin It on Pinterest